Kwaliteit

Goede zorg & kwaliteit.

Bij een goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan goede informatie en service aan u. Wij investeren in de nieuwste materialen en apparatuur en behandelen volgens de richtlijnen van de beroepsvereniging  (NMT). Om de kwaliteit blijvend te waarborgen en continue op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen, besteden wij ook veel tijd aan nascholing (cursussen en congressen) en doen wij aan intercollegiaal overleg.

Onze tandartsen zijn ingeschreven in het BIG register, bij de NMT en in het Kwaliteits register KRT.

Onze mondhygienisten zijn ingeschreven bij de NVM.
De praktijk is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Ondanks alles kan het een keer voorkomen dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeren of behandelen. Aarzelt u dan niet, vraag ons om een verhelderend gesprek. Gaarne zijn wij bereid een en ander nog eens uit te leggen of toe te lichten. Bel boos op, blijf niet kwaad weg! Wij kunnen dan samen komen tot een oplossing.

Komen wij er samen niet uit, dan kunt u telefonisch informatie inwinnen bij TIP ( Tandheelkundig Informatie Punt). Levert dit ook geen bevredigende oplossing dan kunt u gebruikmaken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten.

De informatie op deze website is met uiterste zorg samengesteld. Toch wordt iedere aansprakelijkheid uitgesloten voor onjuistheden, onvolledigheden en eventuele gevolgen van het handelen of nalaten van handelen op grond van informatie die op of via deze website beschikbaar is. Deze website is niet bedoeld om persoonlijke tandarts adviezen te geven en vervangt in geen geval een behandeling of consult. Als u vragen heeft neem dan contact op met de praktijk.